Everything

Jag fann mig precis med att lyssna till låten Everything med Lifehouse, som förövrigt är en otroligt vacker låt ! Låten handlar om hur viktig en människa är för en. Den talar om styrkan som håller en vid liv, om hoppet som får en att våga tro, om händerna som håller en fast vid klippans kant. Den handlar kort och gott om en människa och dess Everything !
   Så ställ dig nu frågan: Vem är den viktigaste människan i ditt liv, Vem är ditt Allt ?

Jag vet vem som är den viktigaste människan i ditt liv - Du själv  ! Man är själv den viktigaste människan i sitt eget liv ! I grund och botten är det ingen annan som lever ens liv, det är ingen annan som gör ens val, det finns ingen annan som alltid kommer finns kvar så länge du lever, det är ingen annan som får dig att må bra, det är ingen annan som någonsin kan älska dig så mycket som man själv! Lär man sig älska sig själv och inse att man är sitt eget allt, inte förens då kan en annan människa älska dig och låta dig bli dennes allt !

Studio1
- Våga älska dig själv och inse att du är ditt eget allt !
Tankar | |
#1 - - Killen som tar steget för att ändra andra.:

Alltså jag kan utan tvekan typ skriva ett inlägg här som skulle se skumt ut men aa :P Lifehouse har jag lyssnat på sedan de startade ^^ inte många som vet vilka de är :D Men de du skriver är sant, de är där många gör misstagen att inte ta vara på "livet" de försöker ta hand om andra, då de själva hamnar i "skiten" själva.

#2 - - Karolina:

Precis ! Man strävar ofta efter att dela livet med någon, instället för att tänka på sig själv först ! Jag tänker nästan alltid på alla andra innan jag tänker på mig själv, så det var lite därför jag skrev dehär - för att de gav mig en stark funderare !

#3 - - Killen som tar steget för att ändra andra.:

Korrekt! Sådan har jag alltid varit, tills de hände en sak och jag mer eller mindre slutade bry mig om saker, då flöt allting på nu har jag ett rätt annorlunda liv :) Men jag ska säga mitt namn någon gång, kan nog vara rätt kul och se hur andra utvecklas med tiden :)

Upp